tirsdag den 20. marts 2012

en skøn dag.....

solen skinner... kan man forlange mere???



fik lavet lidt på tasken i går ... (her er link til den oversatte)
men har vist været lidt for ivrig .... og hånden er helt øm i dag...
og godt hævet igen .... øv alså håber den snart går i orden ...
venter på en special syet "handske" der skal hjælpe mig så tommeltotten ikke går af led igen.
en handske der gør det muligt for mig at lave de ting jeg plejer.
Er ski godt manden min gerne hjælper mig med det jeg ikke kan ...
men for pokker jeg savner at være kreativ....
kan ikke engang holde på en synål eller klippe med saksen ;)

nå PYT ...... livet har jo så meget andet dejligt at byde på.
Så jeg må ha tålmodighed til jeg kan krea igen.

Nu vil jeg ud i solen med en kop kaffe inden middagsmanden skal på bordet.

Håber også i har solskin på denne dejlige tirsdag.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....