tirsdag den 3. april 2012

hvad sommerfuglene blev til ......

så er sommerfuglene samlet ...og hæklet videre på...
ingen opskrift ...bare en ide jeg måtte lege med
opskriften på sommerfuglene er her fra for at få diagrammet i fuld str skal man registere sig


og det blev til en sommer strand kjole ..
ser lille ud som den ligger her ...
men vil skåne jer for en blegfed mig i den ;)
venter bare på vejret blir bedre så jeg kan komme på stranden og få lidt farve...


og på pindene er jeg igang med en top
pind 4 1/2 og garnet hedder Eclissi fra Tropical Lane
bomuld og elastisk 50 g med løbelængde på 170 m

wow noget lækket garn at stikke med ....
det er blødt og behageligt
købt på Ebay ... har søgt på nettet for at købe mere...
men kan kun finde et sted med deres firma
du kan se siden HER desværre kun på engelsk og italiensk
og kan ikke lige finde det jeg har stikket med grrrrrrrrr


perlestrik for neden og glatstrik på resten ...
ingen opskrift ... noget selv-fundet-på ;)

2 kommentarer:

  1. whau du bliver da et hug på stranden i den strandkjole

    SvarSlet
  2. Ejjjjjjj hvor blev den sød.... Hold da op hvor er du altså kreativ søde :o)

    Og det nye garn ser super lækkert ud.... Glæder mig til at se det "live" når vi ses :o)

    Knuuuuus Lilian

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....